Saturday 30 September 2017

Hdfc Forex Kaart


Verbruikers klagtes en resensies oor HDFC Forex Kaart HDFC Forex transaksie Uitgawe Ek dra HDFc forex kaart en Ek is tans in die VSA . Ek desperaat jou baie dringend hulp nodig het . Ek het probeer om geld hier in die VSA onttrek uit KeyBanks OTM . Ek het probeer om 4 transaksies met verskillende bedrag , maar is almal misluk . Ongelukkig geld ( $ 2108 ) is afgetrek van my rekening en dit is baie moeilik nou vir my hier in die VSA te oorleef sonder dat geld . Terugbetaling op Forex Kaart Ek is tans in die VSA en het geneem 'n Forex voorafbetaalde kaart van HDFC bank. It is uitstekend gewerk en ek het geen klagtes . Ek het basies gebruik 'n kaartjie hier in 'n winkel genaamd Target en gekoop 'n item vir $ 31 . Ek moes drie dae later terug daardie item en hulle het teruggegaan die geld bank in my HDFC VISA FOREX kaart. Dit was op 17 Mei 2014 .

No comments:

Post a Comment