Saturday 9 September 2017

My Ondervinding Met Engel Makelary


My diversiteit met engel makelary My diversiteit met engel makelary Ek het reeds Demat en handel rekening wat met hdfc bank. Na die lees van op die forum hier dat sy beter om bankrekening en handel rekening op verskillende plekke het. Ek het besluit om 'n rekening by engel makelary oop op my ma se naam. Soos steenkool Indië IPO sou word 19 Oktober 2010 op 11 Ek het na engel makelary kantoor wat net oorkant my gebou en het die nodige vorms en dokumente en onderteken dieselfde en dieselfde volgende dag op 12 Oktober 2010 ingedien word. Ek is meegedeel in 3-4 dae my rekening sal oopgemaak word, maar vir my belangriker was om dit oop te maak voor of op steenkool Indië IPO sodat ek kan aansoek doen. Die rekening eintlik het geopen op 21 Oktober as ek het die besonderhede in Welkom kit. As tydens steenkool Indië IPO net die tak in beheer genoem my vertel dat hy die besonderhede van my rekening gekry het sodat as ek wil ek kan aansoek doen via vorm in te vul en tjek die ondertekening van dieselfde. Maar op vinnige blik in my hdfc rekening i gevind ek kan aansoek doen vir 'n nuwe IPOs maak nie saak waar ek het my Demat en handel rekening as ek nodig het om te tik wat in hdfc skerm. Ek gebruik dit en ek toegepas op die 2de laaste dag van die probleem. Ook is ek gevra vir 2 tjeks een van rupees 5000 en 'n ander van rs 470 (al is dit net BSE) of 490,52 (indien NSE BSE both0 as ek wil trade. The roepee 5000 tjek is net vir die opening van die rekening wat sal bly in my rekening om aandele te koop en as wil ek kan dit omgekeer tyd om my bankrekening. Soos ek didnot het geen netto wagwoorde backoffice besonderhede en wagwoord op mobiele sms ontvang en ontvang is ek hierdie opsie probeer. As die hele bedrag van 5490 is getoon in betaal uit die skerm Ek het net probeer om te sien hoe omgekeerde transaksie works. I gesien het 0 balans in my rug kantoor, maar selfs nadat 4-5 dae wasnt ek in staat om die omgekeerde te sien in my bankrekening . Ek geroep engel hulplyn hulle laat my weet dat hulle 'n tjek aan die branch. I het gestuur was geskok soos ek gedoen het het 'n gekanselleerde tjek vir RTGS dus was ek geskok dat wasnt word done. On vra dieselfde by tak ek het nie gekry behoorlike antwoord like'it gedoen uit hooftak ens etc'.I was soos ek vra hoekom nie direk, maar nog steeds die herhaling van die same. Also die persoon didnot oorhandig my my tjek sê ek omgekeer die totale bedrag by 490 is hul rekening betaal atmost hy kan kanselleer en reverse die tjek of ek nie gee nuwe tjek van 490 Buks as net sal hy gee die volgende cheque. I gesê beter te kanselleer jou tjek. Dit weer die hele bedrag het omgekeer en weer 5490 getoon in backoffice fondse besonderhede artikel. In die tussentyd op 27 ontvang ek die verwelkoming kit en weer Ek is geskok, wat net het voorkoming boekie en dankie rekening oop letter. and n strokie boek wat ons gee aan banke as ons handel rekening met hulle. Ek het gedink ek sou die netto wagwoord in 'n paar dae die intussen op 4 steenkool Indië IPO toekenning ontvang via 'n ander courier. In en notering plaasgevind. In backoffice Ek kan nie sien enige aandeelhouding van dieselfde in my rekening plus dit wys my rekening as op die regte pad. So op live chat vra ek waarom ek die wagwoord nog didnot ontvang en ek kry 'n ander skokkende antwoord dat my rekening havent nog geaktiveer vir aanlyn handel en ek moet 'n reis maak om weer tak. Ek bel die ou en hy sê as jy wil verkoop die aandele vir ons sê ons sal die behoefte doen. Ek het gesê baas ek het jou op grond opening net dat ek om aanlyn handel te dryf nie telefoon handel. Than Hy was soos O jy wil hê dat die weer te doen wat jy sal hê om hier te kom en aan ons manager. I het 'n chat met hom en hy gesê via e-pos siek ontvang die pos en password. But weer op my plek op noukeurig die waarneming van die backoffice kliënt besonderhede ek uitgevind dat my e-pos id was blank. So weer het ek 'n vorm af te laai teken en dieselfde afgelewer word by tak maak. Die knaap het teen Maandag siek die wagwoord te ontvang, gister het ek hulle my e-pos id vorm onderteken ten tak. Nou is die probleem vir my is die plaaslike tak is besig om in baie schuil wyse met my 1 :: Ek wil 'n handelsrekening nog online. Not voorsien. 2 :: Selfs nadat RTGS aansoek gegee steeds hulle havent het die same. I probeer om die proses op backoffice maar hul pos ID registrasie angeltrade ID hy versuim herhaal. 3 :: Ek wou ook om handel te dryf in nsel en kommoditeite hierdie tak sê ons kan nie help as ons dit nie doen in hulle nie. 4 :: As ek verhoog 'n kla in backoffice hulle sê dit sal beter wees Ek noem dit as backoffice as hulle braai them. But dit is die tak wat nie die verskaffing van my goeie diens. Ek is tevrede met net ondersteuning van engel, maar regtig amper 'n maand lyk te slaag en nog i dont weet hoe hierdie engel aanlyn dinge werk. Op teendeel hdfc was al bankwese regtig sistematiese. Ek is ook bekommerd as ek weer om te keer die 5000 bedrag in Engel rekening weer dit sal deurgegee word soos tjek eerder as net die oordrag.

No comments:

Post a Comment