Thursday 24 August 2017

Forex Aanlyn Leer


Leer Forex kan 'n uitdagende taak. Weet jy waarom slegs 10% van die mense handel Forex is eintlik suksesvol? Dit is omdat 90% van wat handelaars geleer is gerig op hulle neem die verkeerde kant van die wen ambagte. Dink daaroor. As ek wou om geld te maak op 'n belegging. Enige belegging, ek het mense nodig om te koop wanneer ek verkoop en omgekeerd. Iemand het om te verloor op 'n handel ten einde vir iemand anders om te wen! Forex is eenvoudig die uitruil van geld uit die verloorders rekening aan die wenners rekening. Glo my, wanneer Goldman Sachs stel uit 'n koop aanbeveling, is hulle eintlik probeer om 'n voorraad wat hulle nie meer wil verkoop. Hulle sê vir julle om te koop sodat hulle kan verkoop! So wat doen jy? Jy wil om geld te maak in Forex. Jy weet daar is mense daar buite wat 'n groot lewende handel Jy weet seker dat die handel lewenstyl is wat jy wil hê Maar hoe kan jy navigeer die modderige waters wanneer jy meeding teen die Harvard haaie wag in sy dieptes gereed om jou rekening te val soos dit hul eerste maaltyd in weke? Kry iemand wat weet hoe om handel te dryf, Iemand wat bereid is om jou eerlike raad te gee, En iemand wat nie deur 'n makelaar of 'n ander firma met sy eie agenda betaal. Ek weet wat jy dink, want ek gebruik om dieselfde ding gewonder. Waar kry ek hierdie iemand te vind? Daar is mense oor die hele internet en robotte / eas wat beweer nadat maand in die geld maand te bring, maar hulle almal lyk baie kort. Ek het persoonlik ontmoet baie van die top Guru se wat daar buite aanlyn verkoop kursusse. Jared Martinex Raghee Horner Jason Kiplighter Jason Fielder Rob Booker En nie een van hierdie handelaars is so konsekwent as wat ek gaan jou bekendstel aan. Sy naam is Gene Miller en hy is my persoonlike mentor. Hy is die rede wat ek vandag handel en dat ek suksesvol. Ek ontmoet Gene Miller in 'n koffiewinkel in Scottsdale, AZ. Ek het net begin om te leer Forex en ek het dit gesien ouer here sit in 'n hoek te kyk na kaarte op sy skootrekenaar. Toe ek hom genader het gevra wat hy was op soek na en sy reaksie was, " 'n bank 'n program." Hy het gesê dit in 'n toon van "wegkom bokkie jy my pla." Ek het geantwoord met: "Ek is seker ek kan sit hier, kyk oor jou skouer, en uiteindelik sal ek dit uitvind. Ek bedoel ek weet finansiële kaarte toe ek hulle sien. "Van toe af Gene Miller altyd daar is om te help lei my die feit dat die suksesvolle handelaar wat ek vandag is. Hoewel Gene 'n kursus nie verkoop kry hy energie deur mense te leer hoe suksesvol te handel Forex te wees. Elke aand het ek betree sy handel kamer (of groot of klein) Ek is altyd verbaas oor die sukses van sy volgelinge is met. As jy wil om suksesvol te wees te wat jy nodig het om te kyk na my onderhoud met hom. Gene het eers in die handel Forex toe hy afgetree het uit die bestuur van fabrieke en iets te doen wat nodig is. Sy liefde vir wiskunde gerig hom in die handel en dan in die bou van handel stelsels.

No comments:

Post a Comment