Thursday 24 August 2017

Forex Hoe Dit Werk


Hoe FX Trading Werke In hierdie mark, kan jy koop of te verkoop geldeenhede. Die doel is om 'n wins te verdien uit jou posisie. Die plasing van 'n handelsmerk in die buitelandse valuta mark is eenvoudig: Die meganika van 'n handelsmerk is feitlik identies aan dié wat in ander markte, sodat die oorgang vir baie handelaars is dikwels naatlose. Kom ons loop deur 'n monster handel: Kom ons veronderstel ons glo dat die euro sal waardeer teenoor die Amerikaanse dollar. Ons sal kyk na die Euro en VSA Dollar geldeenheid paar (EUR / USD) handel. Kom ons neem aan die aanvanklike kwotasie is 1,2853 (bod) deur 1,2856 (vra): Kom ons neem aan ons verwagtinge korrek was en die Euro waardeer teen die Amerikaanse dollar. Nou is die aanhaling is: Dit beteken ons sou die posisie wees sluiting deur die verkoop euro / dollar op die bodprys van 1,2889. Dit beteken dat ons gekoop 100,000 euro op 1,2856 en verkoop dit op 1,2889 vir 'n wins van 33 pitte of $ 330. Pitte het tipies waardes van $ 8- $ 10, afhangende van die toonbank geldeenheid vir die paar wat jy handel dryf. Kry die beste Trading Produkte Absoluut gratis. Hier is hoe. Is jy gefrustreerd dat jy is mis te loop op die nuutste en beste handel stelsels bloot omdat jy nie die kontant om hulle te koop nie? Het jy voel soos skop jouself wanneer jy sien almal om geld te maak met hulle. Is jy moeg van die vermiste die boot? Gelukkig is dit alles oor om te verander. Laat ek jou 'n kort storie te vertel. Ongeveer 10 jaar gelede, toe ek die eerste keer begin handel die Forex markte, ek spandeer elke sent wat ek koop sagteware, bywoning betaal aanbiedings en studeer vir ure en ure. Dit het so erg geword dat die betaling van huur en rekeninge is moeilik en ek was 'n stap weg van opgee. As ons terugkyk op hierdie ervaring, het ek besef dat ek moes die geld in my handel rekening in plaas belê. Jy sien, daar was 'n punt toe ek het 'n suksesvolle handelaar, maar ek het geen geld om handel te dryf, dink hoe frustrerend dit sou wees nie. As gevolg van hierdie ek beland besteding jaar verhoging van geld en die bestuur van 'n private fonds. Sal dit nie ry jy mal? Hou jou geld in jou beursie Ek wil jou wys hoe om jou geld te sit in jou handel rekening deur om die beste produkte vir gratis! Op hierdie manier kan jy stop maxing jou jou kredietkaarte en ontspan vir 'n slag. Hoe kan ek dit doen? Laat my heeltemal by voorbaat met jou wees. Hier is hoe die proses werk. 1) Teken as 'n Forex dekodeerder Club lid. 2) Jy sal begin met die ontvangs e-pos oor handel produkte en dienste. 3) Klik op die mense wat jy belangstel. As jy dit Ek aansporings ontvang nie. 4) Ek slaag die aansporings op jou, laat my net weet watter produk jy wil en dit is joune gratis (selfs al is dit kos $ 10,000) Neem 'n blik op die tabel hieronder om net 'n paar van die dinge wat jy kan los FDC punte vir sien. Verlos jou punte premium produkte. (Let wel hierdie is slegs voorbeelde, nie 'n volledige lys van beskikbare produkte. Het jy 'n versoek? E-pos ons!)

No comments:

Post a Comment