Sunday 29 October 2017

Forex Trading Game Download - Leer Om Geldeenhede Online Handel Met 'N Forex Trading Kursus


Forex Trading Game Aflaai Leer om Geldeenhede Handel Online Met 'n Forex Trading Kursus Forex Trading Game Aflaai Leer om Geldeenhede Handel Online Met 'n Forex Trading Kursus Ek het my verspreiding verbintenis reis met 'n Forex kursus wat die grondbeginsels van Forex het versprei weddery begin met 'n forex kursus deur 8220; Andy X8221, genoem insider sein. Die kursus het die gebruik van Meta Trader n verhandelingsplatform wat jy kan aflaai om die markte, en handel beginsels en seine te volg. Ek het my ingeskryf met 'n verspreiding WEDSYFERS maatskappy genaamd capitalspreads wat jou toelaat om handel te dryf van jou laptop by die huis. Die goeie ding omtrent die meeste van hierdie verspreiding verbintenis maatskappye is dat hulle toelaat om handel demo jy 'n toneelstuk rekening met £ 100 000 speel geld om die proses van die saak te leer sonder om die regte geld te waag. Die slegte ding oor hierdie is dat dit jou 'n valse gevoel van sekuriteit kan gee. Handel met die regte geld is baie anders en die bykomende druk kan jy maklik aflei in die maak van verkeerde besluite en breek van jou aanvanklike handel plan. Forex Trading Game Aflaai Nadat ek is die handel vir 'n paar maande met klein hoeveelhede ek stadig begin toeneem my steaks. 'N Aanvanklike segetog het my oor selfvertroue en ek het 'n paar swaar verliese toe ek die steak upped. Ek het voortgegaan om te leer en onderteken om 'n nuwe kursus wat 'n effens ander benadering het. Ek hou van hierdie kursus as wat dit gefokus op net die keuse van die beste ambagte en die ander ignoreer. Die meeste van my tyd is bestee aan om seker te maak die ambagte Ek was op soek na was tegnies volmaak en Hector geleer slegs aan diegene ambagte te voer en om altyd die ander verlaat. Sedert verliese is deel van die handel spel dit is so veel oor die beperking van verliese as om te wen ambagte. Forex Trading Game Aflaai droom altyd dat hulle Rich? Nog nooit in staat om 'n konsekwente wins te maak deur handel? Kry jou Forex Trading Game aflaai en wees vir ewig Suksesvolle! Probeer hierdie Forex Auto Geld en Finansiële Gratis in 6 maande!

No comments:

Post a Comment