Thursday 5 October 2017

Gaping Trading - Neem Voordeel Van Die Prys Opening Aan Potensiële Ekstreme


Gaping Trading - Neem voordeel van die prys opening aan Potensiële Ekstreme Jy kan gehoor het oor Gap Trading voor, maar wat presies beteken dit verwys na? Hoe kan ons probeer en neem voordeel van hierdie potensiële handel geleenthede wanneer hulle kom oor? Ek sal oorgaan n paar idees en dinge wat ek sien vir myself hieronder. Ek het al beteken om hierdie artikel vir 'n paar dae nou skryf, en vandag se prys aksie in die aandelemark het my 'n perfekte grafiek voorbeeld te gebruik. Voordat ons begin, ons gaan oor 'n kort beskrywing van wat "Gap Trading" verwys na: Neem voordeel van die opening van die pryse wat abnormaal hoër (of laer) is, as die voorafgaande dae gereelde handel sessie sluitingsprys, tipies van uiterstes in optimisme of pessimisme . (Of dit kan wees wat die spesifieke tyd raam op die grafiek wat jy is op soek na). 'N Paar dinge om op te let as ons saam beweeg: Ek verwys na die "vorige dae gereelde handel sessie sluitingsprys". Sommige mense gebruik die uitgebreide handel sessies om vas te stel gapings, ander, die gereelde handel sessie. Vir my is 'n abnormale, of aansienlik groot skuif van een dag na die volgende, kwalifiseer vir my om 'n nader kyk na 'n potensiële handel geleentheid gebruik maak. Daar is verskillende tipes van "gapings". Hier is 'n paar: Breakaway bresse Voortsetting Gapings, uitputting Gapings, gemeenskaplike gapings. Gapings mag of nie mag nie "gevul" te kry. Verstaan ​​waarom die gaping het plaasgevind sal help om te bepaal in watter rigting om handel te dryf. Die voorbeeld hieronder is vir 'n gaping handel af scenario met behulp van SPY wat plaasgevind het Dinsdag Mei 25, 2010 Die grafiek is die vertoon van 'n 3 dag tydperk (ek weet dit sê 2 dae, maar glo my dit is 3 dae). Die bui rondom die aandelemark in hierdie gaping af is gevul met onsekerheid en vrees vir 'n menigte van verskillende dinge. Daar was ook die sleutel voor ondersteuning vlakke in die gebied van die opening prys. Met 'n gaping in pryse, uiterste vrees speel 'n belangrike rol. Wanneer 'n groot aantal mense is bang, verkoop plaasvind en op 'n sekere punt, kan meer as geword gedoen. Jy kan sien op die grafiek hierbo dat pryse oopgemaak naby 105-105,35 en dan verskuif laer om ongeveer. 104,30 binne in die gereelde handel sessie 'n paar minute. Dan, pryse begin om hoër te beweeg in 'n woelig mode, maar dit bly 'n hoër gedurende die dag en gesluit op die hoogtepunte. Jy sal ook sien dat die pryse gesluit nie net op die hoogtepunt van die dag, maar net oor presies waar pryse die vorige dag gesluit. Dit is 'n goeie voorbeeld van 'n "gaping gevul". 'N Groot handel geleentheid bestaan ​​hier (vir intraday handelaars) en dieselfde tipe prys aksie vind plaas baie keer dwarsdeur die jaar. As jy daaroor dink, die patroon maak goeie sin: As jy 'n groep van 1000 mense en 'n sekere aantal mense is bang, sê 500, en hulle besluit om so vroeg as moontlik te verkoop, wat gebeur wanneer hulle klaar is verkoop? Jy hoef nie meer verkoop, en potensieel, die oorblywende mense verhoog hul aankope om voordeel te trek van die gebrek aan voortgesette verkoop sodra die verkopers opdroog. Pryse beweeg dan hoër. As pryse hoër beweeg gedurende die dag, 'n paar van die mense wat vroeg verkoop, begin om twee keer te dink oor wat hulle gedoen het en begin koop weer ook. Sodra pryse begin om die vorige dae sluiting prys bereik, baie van die kopers wat tydens die gaping af vroeë gekoop, kan begin om te verkoop (om die mense versterking terug in die koop van wat vroeër verkoop), die neem van hul winste. Dit is die rede waarom leemtes wat gevul te kry is nie noodwendig 'n goeie teken, maar moontlik net ervaar handelaars gebruik te maak van die prys aksie. Die volgende grafiek hieronder is van die dieselfde as hierbo, met beide voormark en verlengde ure handel (van die vorige dae) bygevoeg. Ek het hierdie term ingesluit omdat daar belangrike prysvlakke wat in hierdie bygevoeg handel sessies moet kennis geneem word. Ek gebruik die prysvlakke tydens die pre-mark en die vorige dae verleng uur as 'n potensiële ondersteuning en weerstand vlakke, terwyl ek handel. Jy sal sien dat tydens die pre-mark handel sessie op die Gap af, pryse gevind ondersteuning naby 104,50 3 keer, met een van daardie tye spiking af kortliks naby 104,25. Nou kyk waar pryse gevind ondersteuning wanneer die gereelde handel sessie geopen? Naby 104,35. Vrek naby. Het pryse verskuif beslissend hieronder 104,25, die Gap af kan nie gevul is nie. In plaas daarvan, kan 'n voortsetting van die verslechtering neiging het hervat. Hoe kan ons probeer en neem voordeel van 'n gaping Trading scenario soos hierdie? Die gebruik van hierdie as 'n voorbeeld (en ek het dit dieselfde tipe voorbeeld voorkom oor en oor weer gesien), hier is wat jy kon gedoen het: 1) Wag vir die gereelde handel sessie oop te maak, 2) toelaat dat die "paniek verkopers" om verlaat hul posisies - wat, omdat hulle paniekerig, kom redelik vinnig in die meeste gevalle, 3) kyk na die pre-mark ondersteuning vlakke en wag vir 'n ommekeer van die vlak dieselfde prys begin af, 4) betree teen (vervaag die gaping) die rigting van die gaping (lank in hierdie geval). Hierdie tipe van die saak neem sterk senuwees en is nie vir almal nie. In hierdie voorbeeld, as pryse laer voortgesit deur 104,25, hulle baie goed kan versnel het, maak dit moeilik om uit 'n paar posisies te kry, nie net emosioneel, koop fisies sowel. Maak seker dat jy en gebruik 'n soort van Stop Loss. Nog 'n manier om hierdie soort Gap Down handel, is om te wag vir die Gap om gevul te kry, en dan gaan jy kort, verwag die vorige verslechtering neiging om voort te gaan. Vir my persoonlik, ek voel ons is in 'n algehele verslechtering neiging in die mark so sou ek eerder kyk vir kortsluiting geleenthede. Op hierdie spesifieke dag geplaas Ek 7 ambagte (Ek gewoonlik plaas 1-3 ambagte elke dag die afgelope tyd, maar ek voel sterk met my besluite vandag). Die eerste handel ek gemaak was 'n lang posisie speel die skuif hoër beskik van die môre laagtepunte. My oorblywende 6 bedrywe vandag was almal kort posisies, betree op elke nuwe piek hoër, soos ek gevoel het die redes vir die mark selloff om mee te begin, is nog steeds hier. 4 van die ambagte is gedoen deur 10:30 met die ander 3 verspreid op deur sowat 03:30. Dus, kan Gap handel gedoen word in die rigting van die gaping self, of teen die rigting van die gaping. Voordat jy besluit wat jy hoef te probeer en te bepaal waarom die gaping het plaasgevind om mee te begin. Ek sal die toevoeging van meer voorbeelde van verskillende tipes Gap handel scenario soos 'n mens se as gevolg van verdienste of nuusberigte, in die nabye toekoms.

No comments:

Post a Comment