Saturday 28 October 2017

Jeff Manson


Kalifornië, VSA Wat Studente sê & Ldquo; Jeff Manson is 'n awesome instrukteur. Weet sy materiaal af koue en het 'n talent vir onderrig. Hy het my oë oopgemaak 'om kwessies / items wat ek andersins nie sou geweet het en is van kardinale belang om 'n suksesvolle handelaar. Ek is baie beïndruk & rdquo!; Irving Gold. November 2015 & Ldquo; Dit was inderdaad 'n eye-opener vir my die neem van hierdie klas met Jeff. Die deel van sy kennis, vaardighede en gereedskap het vertroue in my gekweek te skop begin my handel reis. Was 'n groot geleentheid om te leer van hom! & Rdquo; Rachel Chui Sook Wah. September 2015 & Ldquo; Die kameraderie van die studente en onderwyser plus sentrum personeel maak dit 'n warm en verwelkomend omgewing. Die ekstra sessie laaste aand vir meesterbreine was so waardevol. Dankie Jeff, Brian en Dale en Karen vir die reël van hierdie. Jeff is 'n uitstaande professor en duidelik is lief vir wat hy doen en is 'n uitstekende op hierdie. Dit het soveel in die aand sessie. Verdien 'n bietjie as jy leer is soooo belangrik. Hy het die oorgang van klaskamer gemaak om te weet watter stappe om te begin om maklik op Maandag neem. Ook, so baie verskillende vlakke in die klas. Ek het ok te wees in verwarring te wees, maar dit het my stap my spel. Altyd goed om te speel met mense baie beter as jy is op wat jy streef daarna om & rdquo. Marilyn Johnson. Augustus 2015 & Ldquo; Na bywoning van Jeff se klas hierdie week, dit was die eerste keer dat ek 'n blik wat ek dit kan maak in die handel. Voordat die klas, die mark altyd gelyk of 'n paar geheime magie verborge vir my het. Ek het regtig waardeer sy kundigheid en die insig oor hoe die mark werk regtig & rdquo. Sam Wong. Augustus 2015 & Ldquo; Ek het 'n paar klasse geneem met OTA, en dit was by verre die beste. Jeff is 'n ongelooflike instrukteur. Hy het ons geleer 'n paar baie nuttige maniere om handel te benader in die markte, en ek voel hy my gewys hoe om 'n paar hardnekkige foute in my handelsresultate reg te stel. Ek het my bes in die klas handel sessie, want ek het by die skool. Ek sien regtig uit daarna om met hom terug by OTA Detroit, hopelik nie te ver in die toekoms & rdquo. David Hansen. Augustus 2015 & Ldquo; Jeff was 'n groot leermeester en het die tyd om te probeer en maak alles so duidelik as moontlik & rdquo.

No comments:

Post a Comment