Friday 10 November 2017

Gratis Aanlyn Krav Maga Opleiding Video'S


Krav Maga Opleidingskursus Het jy geweet dat daar 'n geweldige voordeel in die verbeelding van jou selfverdediging beweeg en strategieë? Navorsingstudies het eintlik aan die lig gebring dat verbeeldingryke visualisering verhoog atlete doeltreffendheid. In selfverdediging, behels die stappe van jou elke beweging sal jou tegniek te verbeter en jou vertroue te versterk. Wat is Krav Maga Opleiding Krav Maga is 'n selfverdediging metode en tegnieke wat ontwikkel is deur die Israeliese weermag. Dit leer jou spesifieke beweeg en tegnieke om 'n aanvaller te oorkom en die gevolge van fisiese geweld onmiddellik te verminder. Dit isnt regtig 'n standaard gevegskuns te danke aan die feit dat sy uitsluitlike funksie is selfverdediging. nie die praktyk van gevegte. Dit Krav Maga Opleidingskursus sluit alles wat jy nodig het om vaardig geword in Krav Maga: video's, MP3-lêers en 'n uitgebreide e-boek. Klik hier om jou Krav Maga Opleiding Online Training Course Elke video begin met 'n skyfie verduidelik die stappe wat jy sal leer in die video. Elke video kom beide in normale spoed en slow motion, met vertelling in die agtergrond wat jy rig in presies wat jy hoef te doen maak dit baie maklik om te leer. Die uitgebreide e-boek bied gedetailleerde beskrywings, vergesel deur foto's, t hoed pragtig vang en wys elke stap. Die e-boek, en sy beelde, is 'n gedetailleerde oorsig van die spesifieke stappe wat in die video's verskyn. MP3-lêers voorsien die verhaal vir elke. Jy kan aandag gee aan die hulle terwyl die lees van die ebook of terwyl jy ry in jou motor. Saam, hierdie 3 media tipes dek 'n verskeidenheid van self-leer strategieë wat maak dit maklik om te leer en te visualiseer elk van die selfverdediging beweeg. In fase een en twee sal jy leer Krav Maga Basics insluitend spesiale tegnieke om te staak met jou hande en lewer skop - grondvaardighede vir effektiewe selfverdediging. Krav Maga Online - Die Beste manier om te leer Krav Maga op jou eie Is Krav Maga Die Beste Self verdediging stelsel? Ek het 'n sterk belangstelling in martial arts / veg kuns en het vir meer as drie dekades gedoen. 'N Paar jaar gelede het ek baie geïnteresseerd in 'n nuwe selfverdediging stelsel wat verskyn op my radar - naamlik Krav Maga die Israeliese veg stelsel. Ek het daaroor op en af ​​te lees vir 'n geruime tyd, en dat dit 'begin verskyn' in films sy profiel opgewek. So het ek begin om te doen 'n paar digging8230; Bekendstelling van mnr Lichtenfeld. Krav Maga is 'n veg stelsel wat die ontwikkeling daarvan spore terug in die 1930's 'n Hongaarse man genaamd Imi Lichtenfeld (dis hom aan die linkerkant). Imi het 'n agtergrond in verskeie gevegte dissiplines soos boks, Judo en Wrestling (asook Gimnastiek) en toe hy later verskuif na Israel het hy percolaatwater en geslyp al hierdie gevegte opleiding in 'n slim nuwe gevegte kuns wat bekend staan ​​as Krav Maga geword (wat blykbaar beteken Kontak bestry wat 'n bietjie lam lyk vir my). In elk geval, dit is baie duidelik 'n no-nonsense, nie-hou-barred en geen fieterjasies stelsel vir die uitneem van jou teenstander so vinnig as moontlik. Ek hou van dinge eenvoudig en so ek hou van die klank van Krav Maga, het dit geblyk om die reputasie vir die feit dat die beste selfverdediging stelsel vir 'n goeie rede het ... en ek wou 'n stukkie van dit! Kan jy leer Krav Maga op jou eie? Probleem wat ek in die gesig gestaar is my tuisdorp het geen Krav Maga klasse en dat in elk geval reis ek nogal 'n bietjie van hierdie dae, sodat die bywoning van gereelde klas (selfs al is daar 'n) sou 'n probleem wees. Dus het ek besluit dat ek myself sal leer Krav Maga. Ek het reeds geweet uit persoonlike ervaring dat sommige stryd dissiplines geleer kan word deur middel van 3rd party metodes. Ek het reeds leer Eskrima hou veg uit video's aanlyn en ek het geweet dat selfs 'n man wat oop tot 'n Wado Ryu Karate skool en hy is self geleer uit boeke en handleidings vir baie jare - en toe hy vir sy eerste amptelike Wado Ryu gradering het hy toegeken bruin gordel - indrukwekkende dinge! So ja ek vol vertroue dat 'n mens Krav Maga kan leer op jou eie was, die vraag is hoe om te gaan oor dit - boeke, handleidings DVD's ens, ens? Om hierdie navorsing het ek toevlug tot Google en het 'n soektog van Krav Maga aanlyn. En 'n lang storie kort te maak dat my geneem het om 'n stel van Krav Maga video's deur 'n instrukteur genaamd Guy Dar sien gelaat. Die beste manier om Krav Maga leer op jou eie is sonder twyfel die gebruik van hierdie versameling video's of iets soortgelyks. Die video volgorde maak dit so maklik om te volg. Daar is 'n volledige oorsig van dit hier. maar in opsomming dit is soos volg: Die Krav Maga aanlyn video-kursus kan afgelaai word na jou rekenaar vir jou om te gaan op jou gemak. Dit bestaan ​​uit 'n reeks van video-opleiding clips en 'n handleiding. Die video's is in drie afdelings: 1) die basiese tegnieke Dit is 'n reeks van 17 video-knipsels wat kyk na Krav Maga basiese hand stakings - insluitend stoot, hamerslae, hoe om jou elmboog asook voorarm stakings gebruik. Dan is daar 7 video's wat handel oor Krav Maga skop - stoot skop, Roundhouse skop, met behulp van die knieë en (Interessant) treffend met verskillende dele van die voet. Wat is wonderlik is dat selfs as jy solo oefen, hierdie video's is so duidelik dat dit 'n cinch om te verstaan ​​en dan oefen. Onthou meesterskap is alles oor die basiese beginsels - wat veg dissipline jy leer! 2) Krav Maga in aanval / verdediging Situasies Nou kom ons by 'n reeks van video's wat aanval / verdediging situasies met behulp van Krav Maga vaardighede teen 'n teenstander te bied. 3) Persoonlike beskerming (verdediging / Oortreding) Teen Gewapende Vyande Hierdie afdeling rond die opleiding reeks met video-knipsels wys Krav Maga gebruik teen gewapende vyande. Die ware skoonheid van Krav Maga lê in die feit dat dit die VN-ingewikkeld! Dit is nie fancy, dit is werklik, plat op die aarde praktiese en doeltreffende! Dit is wat oorgedra word deur hierdie Krav Maga opleidingskursus. Jy hoef net te verdien gee af (verskoon die woordspeling) en praktyk - praktyk totdat hulle ingeburgerde in jou. Praktiserende Krav Maga deur jouself Ek wil hierdie afrond deur te sê dat die beoefening van Krav Maga alleen, maar nie ideaal al die tyd, is eintlik die beste 'n groot deel van die tyd. En ek sê dit uit jare se ondervinding! Dit laat jou toe om 100% van jou aandag ten volle te fokus op wat jy doen. Wanneer jy 'n slag te lewer moet jy dit doen met die fokus en die bedoeling van jou vyand te vernietig! Oefen elke enkele Krav Maga skuif asof dit vir die regte. Gebruik jou verbeelding en veral jou voorneme. Stel jou vyande van verskillende hoogtes, verskillende snelhede, gewigte, sterkpunte, swakpunte, sommige slim was, het 'n paar stadige swaar, maar sterk, vinnig, baie vinnig. Doen elke aksie asof jou lewe daarvan afhang en jy sal vorder tot meesterskap. Leer Krav Maga Online Hoe lank gaan dit neem? So jy wonder hoe lank neem dit om Krav Maga leer online en die gebruik van hierdie video's? Wel om eerlik te wees, as jy gereeld oefen en as jy 'n opleiding plan dan moet jy bevoeg wees in minder as drie maande! Onthou dis soveel makliker deur die feit dat daar geen pluis! Dit mag dalk langer neem, is dit net van julle afhang - jy daaruit, wat jy sit in. As jy my vry Krav Maga Opleiding Plan kry dan gee ek jou 'n opleiding skedule wat jy bekwaam sal moet baie vinnig (teken per e-pos). En as jy vashou aan dit deurlopende dan sal jy dit bemeester sonder twyfel. Alternatiewelik Krav Maga Online videos Of as jy verkies kan jy ontslae te sien Krav Maga opleiding video's aanlyn. Die enigste nadeel van hierdie opsie is dat jy sal moet word gekoppel aan die internet te sien. Wat vir die meeste mense deesdae is nie 'n probleem nie. Hier is die skakel vir die aanlyn version8230;

No comments:

Post a Comment