Wednesday 15 November 2017

Gratis Forex Intraday Data


Hoe om Intraday aandelemark data met R aflaai Ek is op soek na voorraad data aflaai óf vanaf Yahoo of Google op 15-60 minute tussenposes vir soveel geskiedenis as wat ek kan kry. Ek het soos volg saamgestel kom met 'n ru-oplossing: Gegewe die hoeveelheid data wat ek soek in te voer, ek is bekommerd dat hierdie bestryk duur kan wees. Ek doen ook nie vir die lewe van my, verstaan ​​hoe die tyd tempel gekodeer in Yahoo en Google. So my vraag is tweeledig - wat is 'n eenvoudige, elegante manier om vinnig data inneem vir 'n reeks van aandele in R, en hoe kan ek interpreteer die tyd gestempel op die Google / Yahoo lêers wat ek sou gebruik? Forex Expos Kandelaars en die Ichimoku Kinko Hyo, wanneer dit gekombineer met tradisionele tegniese metodes ontleding, byvoorbeeld, tendens analise, patroonherkenning en Fibonacci retracements en vooruitskattings, werk ongelooflik goed in die voorspel van die markbewegings, veral in 'n baie wisselvallige marktoestande. Die intraday handel idees afdeling bied handel strategieë vir handelaars om voordeel te trek uit 'n vinnige bewegende markte. Die weeklikse ontleding afdeling verskaf ontleding van 'n kort tot medium tydraamwerk vir posisie handelaars. 1 Update: 0630-0700 GMT 2 Update: 0930-1000 GMT 3 Update: 1230-1300 GMT 4 Werk: 1500-1530 GMT Pare gedek: EUR / USD, USD / JPY, GBP / USD, USD / CHF Hoe om aanhalings uit verskeie markte te kry Toegewyde RT plug-in Die einde van die DAG, intraday DELAYED DATA AmiBroker kan feitlik hanteer ELKE ruil in die wêreld is dit net plain ASCII data vir daardie ruil is beskikbaar. Die tabel hieronder lys 'n paar van die data bronne. AmiBroker kom preloaded met monster DJIA komponente databasis. Jy kan hierdie voorbeeld databasis (en enige ander Amerikaanse Kanada mark databasisse) met 'n nuwe kwotasies behulp verskaf AmiQuote program werk. Haal bronne vir AmiBroker (hierdie lys is nie volledig nie - hou in gedagte die feit dat byna enige bron gebruik kan word). Gebruik links om meer uit te vind (let op dat sommige skakels vereis internet konneksie)

No comments:

Post a Comment