Wednesday 29 November 2017

Momentum Dag Trading Strategie Vir Beginners


Momentum Dag Trading Strategie vir beginners Met momentum dag handel strategieë vir beginners Ek kyk net na die handel aandele op 'n sterk opwaartse of afwaartse trends. В Maar laat stap terug 'n oomblik en vra onsself wat ons nodig het van 'n momentum dag handel strategy. В Eerste van alles, moet ons 'n voorraad dit is moving. В Aandeel wat kap rondom sywaarts is useless. В Dus is die eerste stap na 'n handelaar is om die blok gesit wat beweeg te kry. Ek gebruik voorraad skandeerders te vind these. В ek SLEGS handel aandele op extremes. В Dit beteken ek soek na 'n voorraad met 'n een keer in 'n tipe event. В jaar het die prys aksie wat verband hou met hierdie gebeurtenis is byna altyd die cleanest. В So ons tweede stap is om te doen 'n bietjie van die grawe om uit te vind wat die katalisator is wat hierdie voorraad te ry om 'n 30-40% intra dag move. В onthou ook dat nie alle aandele is in staat om in 30-40% beweeg. В dit beteken ons moet die blok gesit wat beweeg deur markkapitalisasie en float. В Aandeel met 'n kleiner markkapitalisasie en float sal handel faster. В rede hiervoor is dat daar 'n verminderde aanbod van aandele te filtreer, en in tye van hoë aanvraag hierdie aandele kan gaan paraboliese! Om die katalisator ek gewoonlik check StockTwits om te sien of iemand 'n skakel na die nuus gepos vind. Ek hou daarvan om aandele wat onlangs berig 'n groot verdienste klop, 'n bio-farmaseutiese voorraad wat pas vrygestel nuus, of 'n klein pet voorraad wat net 'n vennootskap of 'n kontrak het aangekondig met 'n veel groter maatskappy handel. Momentum Dag Trading Strategie Plan Handelspatrone Ek kyk in tendense Handelspatrone Ek kyk in Down Trends Waar my stop sit? Toe ek koop momentum voorrade het ek gewoonlik het 'n stywe stop net onder die eerste trek terug. В As die stop is verder as 20 sent weg, kan ek besluit om uit te stop minus 20 sent en kom terug vir 'n tweede drie. В Die rede waarom ek gebruik 'n 20 persent stop is omdat ek altyd wil om handel te dryf met 'n 2: 1 wins verlies verhouding. В Met ander woorde, as ek waag 20 sent, sy, want ek het die potensiaal om 40 sent te maak. В As ek waag 50 sent of meer, dit beteken dat ek nodig het om te maak 1,00 of meer om die behoorlike wins verlies verhouding te kry om die handel te regverdig. В Ek probeer om ambagte te vermy waar ek 'n groot wins vir die handel te regverdig op te wek. В Sy baie makliker om sukses te behaal as ek 'n 20 persent stop en 40 persent teiken vs 'n 1.00 stop en 'n 2.00 wins target. В Wanneer Im handel ek probeer om my risiko te balanseer in alle ambagte. × Die beste manier om risiko te bereken is om te kyk na die afstand van my inskrywing prys vir my stop. В As ek 'n 20 persent stop en wil my maksimum risiko tot $ 500 te hou Siek neem 2500 aandele (2500 x 0,20 = 500) Risikobestuur Statistiek

No comments:

Post a Comment